Személyesen felvehetem-e a megvásárolt terméket a Helvet ügyfélszolgálaton?
Nagyon ritkán. Lehetőség van személyesen felkeresni ügyfélszolgálatunkat, azonban webáruházunknak nincs Magyarországon található raktára, ahol felhalmoznánk a katalógusainkban található termékeket. Személyes átvételre különleges esetekben van lehetőség, nincs gyakorlatunk ebben, tehát a vevővel közösen igyekszünk megoldani ezt a problémát, amely adódhat a házhozszállítás nehézségeiből esetleg. Egyedi esetek fordultak már elő, amit a területi képviselővel előre egyeztetve sikerült megoldani. Nem javasoljuk, hogy ezt az áruátvételi módot válassza megrendeléskor, mert egyrészt megnehezíti az adminisztrációt, másrészt nincs kapacitásunk raktárat üzemeltetni és fenntartani, hiszen beszállítóink raktárai óriási termékkínálattal készen állnak a professzionális és folyamatos logisztikai kihívások megoldására.Mit tegyek ha a tömör keményfém fúróknál nem találom a terméket?
A termékek szűrési beállításait folyamatosan fejlesztjük. Nagy erővel dolgozunk azon, hogy a "Tömör keményfém fúrók" esetében is elvégezzük a szükséges adatkezelés-fejlesztési munkálatokat. Itt több mint ezer terméket forgalmazunk ezért hosszabb ideig tart a szűrési paraméterek rendezése mint a többi kategóriában vagy alkategóriában található termékeknél. Ha segítséget szeretne kérni a kereséshez kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, vagy keresse a Kapcsolat menüpont alatt megtalálható, területileg illetékes képviselőnket. Készséggel állnak rendelkezésére.Kell-e regisztrálnom, ha rendelni akarok?
Regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást. Azonban a kifizetéshez mindenképpen kelleni fog email címe és kérjük adjon meg minél több információt a kiszállítás menetének egyszerűsítése miatt. Ügyeljen rá, hogy valódi információkat adjon meg. Kártyaadatokat vagy banki adatokat nem tárolunk és nem nyújtunk át harmadik félnek. A vásárláskor megadott adatokat az Ön bankja dolgozza fel, a hozzánk érkezett megrendelést feldolgozzuk és elindítjuk a teljesítést amennyiben problémamentes volt a megrendelés. Ha bármi kérdése van sikertelen tranzakcióról vagy csalás veszélyét észleli, kérjük vegye fel a kapcsolatot illetékes pénzintézetével. Ügyfélszolgálatunkhoz egyszerű módon sikeres, vagy sikertelen státuszú megrendelés érkezik. Ha sikertelen fizetésről kapunk értesítést ez általában nem kerül rögzítésre, ha megrendelés közben történik valami, vagy több próbálkozásra sem sikeres megrendelése akkor kérjük forduljon ügyfélszolgálatunkhoz bizalommal és megkeressük a megoldást vásárlása befejezéséhez.Nem találom a terméket mit tehetnék?
Ha tudja a termék cikkszámát azonnal megtalálja. Ha nem tudja és a termékoldalakon, kategória oldalakon található szűrők segítségével sem található a termék, ne csüggedjen! Van más mód a felfedezésre. A kulcsszavak általában jó megoldások a keresésre, de előfordulhat, hogy túl nagy területet foglal magában a keresőszó. Pl. - "Tolómérő" Ebben az esetben nem eredményez találot a keresés, pedig tolómérőkből nagyszámban forgalmaz a Helvet. Emiatt nyitottuk meg Mérőeszközök webáruházunkat, ahol minden mérőeszközt megtalál, amit a mai modern ipar nem nélkülözhet. Mérőeszközeinket megtalálhatja a meroxpert.hu oldalunkon a webáruházban. Keresési technológiánkat folyamatosan fejlesztjük. Bízunk benne, hogy megtalálja amit keres. Ha további segítségre van szüksége keresse a Kapcsolat menüben területi képviselőinket. Készséggel állnak rendelkezésére.Mit tegyek, ha megrendeltem a terméket és nem történt semmi?
Mint felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül nem érkezik meg Önhöz, úgy az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. Minden megrendelés után meg kell kapnia a visszaigazolást általában azonnal kap róla értesítést ez automatikus, ha lassulás tapasztalható a rendszerben legfeljebb 24 órán belül megkapja. Bővebb tájékoztatásért kérjük fedezze fel a "Rendelés menete" című tájékoztatónkat, ahol részletes leírást olvashat.Hogyan fizethetek vásárláskor?
Fizetés utánvétellel: Amennyiben a megrendelt termék futárszolgálattal, vagy csomagpontra kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a megrendelés végösszegét a futárnak, vagy a csomagponton teljesítse készpénzben, vagy bankkártyával a megrendelt termék(ek) átvételekor.
Átutalással: Felhasználó a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 3 napon belül köteles átutalni. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére.
Online bankkártyával: Felhasználónak lehetősége van a rendelés összértékét online, bankkártyával fizetni a Szolgáltató által igénybe vett pénzügyi szolgáltató biztonságos fizetési rendszerén keresztül.
Bankkártyás fizetés SimplePay-el: Tudomásul veszem, hogy Szolgáltató által a(z) https://helvetshop.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére.
Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: Számlázási név és cím, e-mail, telefonszám. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://simplepay.hu/vasarlo-aff
Mikor kapom meg a csomagomat?
Általános teljesítési határidő, a szerződés létrejöttétől számított raktáron lévő termékek esetén 3 munkanapon, elérhető termékek esetén 5-7 munkanapon, rendelhető termékek esetén 30 munkanapon belül.Mit kell tennem, ha már megrendeltem, de meggondoltam magam és mégsem kérem a terméket?
Ne aggódjon, a fogyasztót indokolás nélküli elállási jog illeti meg. Azonban az elállás jogának gyakorlásához néhány fontos feltételnek teljesülni kell. Mindenek előtt nyilatkozatot kell tennie erről. A szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát. Itt fontosnak tartjuk megjegyezni, hogy a termék visszaküldésének költségét a Fogyasztónak kell viselnie. Részletesebb útmutatót talál az Általános Szerződési Feltételeket taglaló oldalunkon a leírás 7. pontjában.Hibás a termék amit kaptam, már egy óra múlva használhatatlanná vált. Mi legyen?
Igényelhet javítást, vagy kicserélést aminek 15 napon belül meg kell történnie. Ha nem javítható, vagy nem cserélhető akkor 8 napon belül kötelesek vagyunk visszatéríteni az árát.
A jótállás időtartama:
a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év,
b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év,
c) 250 000 forint eladási ár felett 3 év.